بخشش حق وحقوق زوجه وپشیمانی از بخششی که کرده در طلاق توافقی
به خاطر شرایط بد زندگی که داشتم تمام حق وحقوقم را بخشیدم وبعد از 9 سال زندگی طلاق گرفتم 3 سال از طلاقم میگذره شرایط خوبی ندارم واز بخششی که کردم پشیمانم میتونم مهریه ام روبگیرم
با سلام اگر از کلیه حق و حقوق خود گذشته باشید متاسفانه چیزی دستگیر شما نخواهد شد.
منبع: سایت وکالت دادراه
طلاق,طلاق توافقی,مدارک ومراحل طلاق,هزینه طلاق,وکیل طلاق,مهریه در طلاق,نفقه در طلاق,جهیزیه در طلاق,بخشش,حق وحقوق زوجه وپشیمانی از بخششی که کرده در طلاق توافقی,
+ نوشته شده در سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:01 توسط وکلای مجد