وکلای مجد

بخشش حق وحقوق زوجه وپشیمانی از بخششی که کرده در طلاق توافقی

به خاطر شرایط بد زندگی که داشتم تمام حق وحقوقم را بخشیدم وبعد از 9 سال زندگی طلاق گرفتم 3 سال از طلاقم میگذره شرایط خوبی ندارم  واز بخششی که کردم پشیمانم میتونم مهریه ام روبگیرم 



با سلام اگر از کلیه حق و حقوق خود گذشته باشید متاسفانه چیزی دستگیر شما نخواهد شد.

 

منبع: سایت وکالت دادراه

طلاق,طلاق توافقی,مدارک ومراحل طلاق,هزینه طلاق,وکیل طلاق,مهریه در طلاق,نفقه در طلاق,جهیزیه در طلاق,بخشش,حق وحقوق زوجه وپشیمانی از بخششی که کرده در طلاق توافقی,

+ نوشته شده در سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:01  توسط وکلای مجد  

اطلاعات کامل تر در اینترنتبخشش حق وحقوق زوجه وپشیمانی از بخششی که کرده در طلاق توافقی

| 


صفحه نخست
عناوین مطالب

نوشته های گذشته

مراحل ویزای دانش آموزی در کانادا
شرایط اقامت کانادا
انواع اقامت در کانادا
مزایای اقامت در کانادا
کانادا را بیشتر بشناسید
اقامت کانادا با کمترین هزینه
دارندگان تجربه ساکنین استان کبک
متخصص و کارگرین ماهر استان کبک
مهاجرت اقتصادی کبک
مهاجرت از طریق تخصص

پیوندهای روزانه

اجاره خودرو در تهران
بیت کوین
هاست ایمیل
خرید گوشی
خرید بک لینک
ارز دیجیتال
دانلود آهنگ جدید
آرشیو پیوندهای روزانه

نوشته های پیشین

ارديبهشت 1398
خرداد 1398
تير 1398

آرشیو موضوعی


پیوندها

قیمت سرور مجازی
گروه حقوقی فرشاد قاسمی
ساخت وبلاگ

شمارا

آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 198
تعداد کل نظرات :

 RSS 

POWERED BY
NILOBLOG.COM